fbpx

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen bij Artikels-Shop

Heb je een vraag of een probleem? Het antwoord vind je waarschijnlijk hier.

Wij hebben de vragen die het meest zijn gesteld door onze bezoekers verzameld in onze FAQ’s en deze zo duidelijk mogelijk beantwoord. Grote kans dat jouw vraag hiertussen staat met het antwoord!

De 5 meest gestelde vragen aan Artikels-Shop vind je hieronder:

  1. Hoe bestel ik bij Artikels Shop ?
  2. Hoe en wanneer wordt mijn pakket geleverd ?
  3. Waar kan ik mijn bestelling laten leveren ?
  4. Wat zijn de verzendkosten ?
  5. Hoe kan ik een artikel retourneren ?

Staat jouw vraag hier niet tussen? In het menu aan de linkerzijde vind je alle veelgestelde vragen terug, ingedeeld per categorie.

Heb je het antwoord op je vraag niet gevonden, dan kan je steeds contact met ons opnemen.

1. Bestel makkelijk en snel online!

Wie online bestelt, profiteert zoals altijd van de scherpste prijzen. Op onze website, die je ook mobiel kan raadplegen, vind je al onze artikelen terug. Enkele voordelen:

  • Je vindt er de nieuwste artikelen.
  • Je geniet van diverse promoties.
  • Je krijgt uitgebreide info bij elk artikel.
  • In onze online gidsen vind je tips en inspiratie.
  • Je ziet meteen of je artikel beschikbaar
  • Je bent altijd zeker van de scherpste prijzen.

2. Hoe en wanneer wordt mijn pakket aan huis geleverd?

  • Je ontvangt je bestelling binnen 10 werkdagen nadat deze online afgerond werd. De aan huis levering wordt verzekert door de verzend maatschappij die U zelf hebt aangewezen tijdens de bestelling.


3. Waar wordt mijn bestelling geleverd ?

Je kan je bij je bestelling een leveringsadres opgeven, waar ook in Europa ! Op voorwaarde dat het artikel op voorraad is, wordt je pakket verzonden na ontvangst van je betaling.

 

4. Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten van uw pakket zijn gratis voor bestellingen vanaf 100 €; Voor bestellingen minder dan 100 € word een forfaitair bedrag van 7,5 € bijgerekend.


5. Hoe kan ik een artikel retourneren?

Voldoet het aanhuisgeleverde artikel niet aan je verwachtingen? Je beschikt dan over 3 kalenderdagen, te rekenen vanaf de dag volgend op de levering van je pakket, om het artikel van meer dichtbij te beoordelen en eventueel af te zien van je aankoop.

  • STAP 1
    Stuur onze klantendienst een mail op : info@artikels-webshop.be.
    Hierin vermeld je je klantgegevens, je adres en de reden waarom je het artikel retourneert
  • STAP 2
    Daarna stuurt de klantendienst je een e-mail met de bevestiging dat het artikel teruggenomen zal worden.
  • STAP 3
    Stop het artikel in zijn originele verpakking.
  • STAP 4
    Wij sturen U vervolgens een adres waar u het artikel terug naar moet retourneren.
  • STAP 5
    Wij vergoeden je na ontvangst en controle van het artikel. Van het terug te betalen bedrag worden de retourkosten afgetrokken.
    Wij betalen het bedrag binnen de 2 weken terug.

Heb je het antwoord op je vraag niet gevonden, dan kan je steeds contact met ons opnemen.

 

 

 

 

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goed vindt. Meer weten?